WMS W FIRMIE HANDLOWEJ
Działalność handlowa – sprzedaż elementów wykończenia i wyposażenia domu.
Salony ekspozycyjne oraz sklep internetowy. Szeroka oferta ok. 120 tysięcy pozycji asortymentowych składowanych w magazynie wysokiego składowania o powierzchni 1000 metrów kwadratowych.
Kilka lokalizacji pracujących na wspólnej bazie
Indywidualnie przydzielone konfiguracje kolektorów i drukarek etykiet do lokalizacji
Lokalizacja w wariancie jeden do wielu
Identyfikacja poprzez kod kreskowy towaru i opakowań zbiorczych
Obsługa za pomocą bezprzewodowych kolektorów danych
Importowanie elektronicznych faktur zakupowych od kontrahentów w rożnych formatach
Wydruk etykiet towarowych i lokalizacyjnych
Wydruk listów przewozowych i dokumentów handlowych z pozycji kolektorów danych i terminali POS
Automatyczna migracja lokalizacji – uzupełnianie zapasów towarowych na lokalizacjach wydawczych
Weryfikacja pozycji dostaw – jeden dokument wielu magazynierów, jeden magazynier wiele dokumentów realizowanych jednocześnie
Weryfikacja pozycji rozchodu – jeden dokument wielu magazynierów, jeden magazynier wiele dokumentów realizowanych jednocześnie
Podwójna weryfikacja kompletacji zamówień
Optymalizacja ścieżki zebrania towaru do wydania
Inwentaryzacja lokalizacji
Inwentaryzacja towaru
Migracja lokalizacji, w tym automatyczne zlecenia migracji dla stanów poniżej ustalonego poziomu
Wydruk identyfikatorów dla pracowników
Automatyczne importowanie zamówień elektronicznych
Dodatkowe raporty i zestawienia
Raportowanie w technologii Power BI (business intelligence)
Centralna konsola magazynowa
Obsługa zestawów promocyjnych
Obsługa pojemników logistycznych w trakcie kompletacji zamówień
Rezerwacje zamówień z uwzględnieniem minimalnych okresów ważności towarów
Przeczytaj case study z przeprowadzonych wdrożeń systemu WMS
Zamów bezpłatną prezentację i zobacz jak działa system WMS
Zamów prezentacje systemu WMS
Chcesz poznać lepiej nasz system, umów się na bezpłatną prezentację online. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania oraz zaprezentują system.
Dziękujemy za zainteresowanie naszym oprogramowaniem.
Informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest X-COM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Góralskiej 15G w (41-200) Sosnowcu. Telefon kontaktowy: 32 265 68 90 lub e-mail: poczta@xc.com.pl
- Celem zbierania danych jest możliwość skorzystania z webinarium lub ze szkolenia stacjonarnego/internetowego oraz przedstawienie oferty handlowej.
- Podstawą prawną przetwarzania stanowi zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu przetwarzania.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach najlepszego wyboru produktu lub usługi, odpowiadającego Pani/Pana preferencjom.