Optymalizacja wprowadzania wyciągów bankowych w programie WAPRO MAG

Opis webinarium
Czy zaczynasz dostrzegać czasochłonność wprowadzania płatności z banków? Nie Ty jeden. W dzisiejszych czasach optymalizacja i automatyzacja to najpopularniejsze słowa w biznesie.
Doskonale to rozumiemy, a dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu wiemy co i jak usprawnić w firmach pracujących w systemie wapro mag.
Podczas naszego najnowszego webinarium przedstawimy Moduł dodatkowy do wapro mag – Importer przelewów bankowych.
Pokażemy jak działa, a przede wszystkim jakie korzyści może przynieść Twojej firmie.
Termin
Wydarzenie już się odbyło. Zamów nagranie
Opłaty
Bezpłatny.
Odbiorcy
Osoby pracujące z programem wapro mag, które w znaczący sposób chcą zoptymalizować proces wprowadzania importu przelewów bankowych.
Czas trwania
Jak działa Importer przelewów bankowych?
Jakie korzyści da Ci udział w webinarium?
- Dowiesz się jak zautomatyzować i przyśpieszyć wprowadzanie płatności od klienta.
- Przekonasz się, że warto inwestować w optymalizację.
- Poznasz nowe możliwości i ograniczysz błędy.
- Na koniec webinarium dowiesz się jak zakupić moduł na korzystniejszych warunkach.
Prelegenci
Łukasz Dubiel
Łukasz Dubiel – związany z branżą IT od 2008 roku. Pierwsze szlify zdobywał jako wsparcie techniczne, a dziś jest specjalistą części magazynowej systemu Wapro ERP. Potrafi w sposób zrozumiały i jednoznaczny przekazać swoją wiedzę. Charakteryzuje się wysoką skutecznością w rozwiązywaniu codziennych problemów użytkowników oprogramowania WAPRO. Prywatnie miłośnik gier komputerowych, literatury Sci-Fi oraz pieszych wycieczek.

Zamów bezpłatną prezentację i zobacz jak działa system WMS
Zamów prezentację WMS
Podczas bezpłatnej prezentacji nasz specjalista odpowie na wszystkie pytania i wątpliwości pokazując możliwości i funkcjonalności systemu WMS w kontekście potrzeb Państwa firmy
Dziękujemy za zainteresowanie naszym oprogramowaniem!
Informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest X-COM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Góralskiej 15G w (41-200) Sosnowcu. Telefon kontaktowy: 32 265 68 90 lub e-mail: poczta@xc.com.pl
- Celem zbierania danych jest możliwość skorzystania z webinarium lub ze szkolenia stacjonarnego/internetowego oraz przedstawienie oferty handlowej.
- Podstawą prawną przetwarzania stanowi zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu przetwarzania.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach najlepszego wyboru produktu lub usługi, odpowiadającego Pani/Pana preferencjom.
Nie możesz uczestniczyć w webinarium na żywo?
Wypełnij formularz, a po wydarzeniu wyślemy maila z linkiem do nagrania.