Adres dostawy
Mechanizm uzupełniania pola adresu działa kaskadowo:
- Najwyższy priorytet mają dane osoby do kontaktu umieszczone na zamówieniu. Pole "Osoba do kontaktu" znajduje się na zamówieniu w zakładce "Informacje nagłówkowe".
- Kolejne dane są uzupełniane z pola adresu dostawy zamówienia. Jeżeli dane osoby kontaktowej są uzupełnione, to adres dostawy będzie zawierać dane osoby kontaktowej połączone z adresem dostawy zamówienia. Pola adresu dostawy zamówienia są przenoszone do dokumentu magazynowego i dokumentu handlowego skąd uruchamiany jest moduł WMS Kurier.
- Kolejnym miejscem skąd pobierane są dane to adres dostawy na dokumencie handlowym. Adres dostawy przeniesiony z zamówienia i poddany edycji na dokumencie handlowym, będzie skutkować połączeniem danych z osoby kontaktowej zamówienia (najwyższy priorytet) i danych adresowych umieszczonych na dokumencie handlowym.
- Następne w kolejności są dane adresowe umieszczone na dokumencie magazynowym. Jeżeli dokument magazynowy jest połączony z dokumentem handlowym, to z dokumentu handl. zostaną przeniesione dane adresu dostawy.
- Przedostatnim miejscem skąd pobierane są dane adresowe, to domyślny adres dostawy wybranego kontrahenta. Adres dostawy znajduje się w głównej zakładce "Informacje podstawowe" w zakładce "Dostawy". Aby uzupełnienie adresu działało prawidłowo należy wybrać, który adres jest domyślny. Adres ten jest wybierany gdy na dokumencie magazynowym i/lub handlowym nie został wybrany żaden adres dostawy.
- Ostatnim miejscem jest adres kontrahenta. Adres znajduje się w głównej zakładce "Informacje podstawowe" w zakładce "Adres aktualny, kontakt". Adres ten zostaje wybrany w momencie kiedy nie ma wybranego domyślnego adresu dostawy.