Anulowanie zamówienia


UPS

DPD

FedEx

Pharmalink

DHL

SUUS

GLS

PEKAES

INPOST

Rhenus

Anulowanie

Tak

Tak

Tak

Tak

Tak

Nie*

Tak

Tak

Nie

Nie

* - tylko z poziomu serwisu internetowego.

Dla DPD i FedEx zamówienia, których nie odbierze kurier są automatycznie anulowane. Status w aplikacji dla kurierów nieobsługujących anulacji jest tylko i wyłącznie informacyjny.


  1. Należy zaznaczyć dokumenty, które mają być anulowane. Dokumenty muszą mieć status zamówione.
  2. Anulacja wykonywana jest przyciskiem "Anuluj".
  3. Anulowane dokumenty otrzymują status "OK" oraz X w kolumnie Zam. Jest to poprawny status informujący, że dla dokumentu da się ponownie zamówić kuriera.
  4. Anulować zamówienie kuriera można, jeżeli dokument nie znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli taki dokument ma być anulowany to najpierw trzeba go usunąć z listu przewozowego.