Case study – winiarnia Maranii

Profil działalności klienta

Gruzińska winiarnia Telavi, producent win Maranii,  powstała w 1915 roku.

Wykorzystuje współczesne technologie produkcji wina – m.in. izotermiczne kadzie ze stali nierdzewnej, prasy pneumatyczne, pompy z delikatnym mechanizmem przepompowywania i system kontroli temperatury, które wspierają klasyczne metody wykorzystywane od pokoleń.  

Produkty Marani w Polsce są dostępne w sklepie online oraz w restauracji i winiarni w Warszawie. 

Efekty wdrożenia systemu WMS w firmie Maranii

Z

Śledzenie numerów serii poszczególnych butelek wina

Z

Identyfikacja każdej butelki

szczególnie ważne w przypadku win rocznikowych

Z

Identyfikacja numeru serii

umożliwiająca precyzyjne zarządzanie dostawami 

Z

Zwiększenie efektywności pracy magazynu

Z

Lepsza organizacja zapasów

Z

Poprawa jakości obsługi klienta

(…) „Wdrożenie systemu WMS było dla naszej firmy bardzo dobrą
decyzją. Polecamy to rozwiązanie wszystkim firmom, które chcą usprawnić swoje
procesy i zapewnić najwyższej jakości obsługę klientów.”. (…)

Ivan Makhniashvili Prezes Zarządu

Opis wdrożenia

Dzięki wdrożeniu WMS dla WAPRO MAG w 2018 roku, w firmie Marani, udało się usprawnić najważniejsze procesy.

Jednym z większych wyzwań było zoptymalizowanie procesów śledzenia numerów serii poszczególnych butelek wina. Wprowadzenie systemu WMS umożliwiło  łatwe identyfikowanie każdej butelki, co jest szczególnie istotne w przypadku win rocznikowych. Dzięki temu, Marani może zagwarantować swoim klientom, że otrzymują zawsze świeże i pożądane przez siebie wina.

Z kolei identyfikacja numeru serii pozwoliła na precyzyjne zarządzanie dostawami i zapewnienie, że klienci, którzy zamawiają swoje ulubione wina, otrzymują ten sam rocznik, lub serię do wyczerpania aktualnie posiadanych stanów. To z kolei przełożyło się na większą satysfakcję klientów i wzrost lojalności wobec naszej marki.

Wdrożenie systemu WMS przyniosło również inne korzyści, takie jak: zwiększenie efektywności pracy magazynu, lepszą organizację zapasów, poprawę jakości obsługi klienta. Dzięki precyzyjnym informacjom o dostępności produktów Marani szybciej i dokładniej odpowiada na zapytania klientów.