Case study – winiarnia Maranii
Profil działalności klienta
Gruzińska winiarnia Telavi, producent win Maranii, powstała w 1915 roku.
Wykorzystuje współczesne technologie produkcji wina – m.in. izotermiczne kadzie ze stali nierdzewnej, prasy pneumatyczne, pompy z delikatnym mechanizmem przepompowywania i system kontroli temperatury, które wspierają klasyczne metody wykorzystywane od pokoleń.
Produkty Marani w Polsce są dostępne w sklepie online oraz w restauracji i winiarni w Warszawie.
Efekty wdrożenia systemu WMS w firmie Maranii
Śledzenie numerów serii poszczególnych butelek wina
Identyfikacja każdej butelki
szczególnie ważne w przypadku win rocznikowych
Identyfikacja numeru serii
umożliwiająca precyzyjne zarządzanie dostawami
Zwiększenie efektywności pracy magazynu
Lepsza organizacja zapasów
Poprawa jakości obsługi klienta
Opis wdrożenia
Dzięki wdrożeniu WMS dla WAPRO MAG w 2018 roku, w firmie Marani, udało się usprawnić najważniejsze procesy.
Jednym z większych wyzwań było zoptymalizowanie procesów śledzenia numerów serii poszczególnych butelek wina. Wprowadzenie systemu WMS umożliwiło łatwe identyfikowanie każdej butelki, co jest szczególnie istotne w przypadku win rocznikowych. Dzięki temu, Marani może zagwarantować swoim klientom, że otrzymują zawsze świeże i pożądane przez siebie wina.
Z kolei identyfikacja numeru serii pozwoliła na precyzyjne zarządzanie dostawami i zapewnienie, że klienci, którzy zamawiają swoje ulubione wina, otrzymują ten sam rocznik, lub serię do wyczerpania aktualnie posiadanych stanów. To z kolei przełożyło się na większą satysfakcję klientów i wzrost lojalności wobec naszej marki.
Wdrożenie systemu WMS przyniosło również inne korzyści, takie jak: zwiększenie efektywności pracy magazynu, lepszą organizację zapasów, poprawę jakości obsługi klienta. Dzięki precyzyjnym informacjom o dostępności produktów Marani szybciej i dokładniej odpowiada na zapytania klientów.