Case study – firma york
Profil działalności klienta
Dlaczego wybrano oprogramowanie Asseco WAPRO?
W trakcie wyboru oprogramowania firma York przeprowadziła wnikliwą analizę oferowanych na naszym rynku rozwiązań czołowych producentów oprogramowania. Systemy Asseco WAPRO, spełniają wszystkie wymogi klienta do zarządzania przedsiębiorstwa oraz wspiera pracę kluczowych działów: sprzedaży i obsługi magazynu wysokiego składowania. Dostępne aktualizacje oprogramowania oraz możliwość jego rozbudowy o dodatkowe funkcje usprawniające, pomogły w wyborze i wdrożeniu oprogramowania.
Oprogramowanie i rozwiązania wdrożone w firmie York
WAPRO MAG PRESTIŻ PLUS
dedykowany system do obsługi gospodarki magazynowej, działu sprzedaży, logistyki, dostaw
WMS
obsługa magazynu wysokiego składowania za pomocą bezprzewodowych kolektorów danych
Dodatkowe raporty i zestawienia
System miękkiej windykacji oparty o alerty email i SMS
Import wyciągów bankowych
Opis wdrożenia w firmie York
- Importer wyciągów bankowych z automatycznym rozliczaniem rozrachunków,
- System Płatności umożliwiający kontrolę i śledzenie przeterminowanych płatności kontrahentów,
- Import elektronicznych dokumentów magazynowych dla kluczowych dostawców,
- System weryfikacji dokumentów magazynowych przychodu i rozchodu oparty o kolektory danych,
- System generowania zamówień dla odbiorców oparty o kolektor danych,
- Kompleksowy system do obsługi listów przewozowych integrujący z firmami kurierskimi,
- Aplikacja generująca numery serii dostaw, oraz obsługująca kompleksowy wydruk etykiet towarowych,
Korzyści z wzdrożonych rozwiązań
Uproszczenie i przyspieszenie procesu wystawiania dokumentów
Wdrożenie identyfikacji towarów poprzez kody kreskowe
Wyraźne zwiększenie wydajności gospodarki magazynowej
Usprawnienie kontroli przeterminowanych płatności
Wprowadzenie kontroli i zmniejszenie ilości pomyłek przy realizacji zamówień i przyjmowani dostaw
Łatwy dostęp do analiz biznesowych za bieżący okres
Przyspieszenie procesu realizacji zamówień
Przyspieszenie procesu przygotowywania wysyłki zamawianych towarów
Wprowadzenie analiz chodliwości i rotacji towarów
Usprawnienie procesu obiegu dokumentów – jeden scentralizowany system
Zamów bezpłatną prezentację i zobacz jak działa system WMS
Informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest X-COM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Góralskiej 15G w (41-200) Sosnowcu. Telefon kontaktowy: 32 265 68 90 lub e-mail: poczta@xc.com.pl
- Celem zbierania danych jest możliwość skorzystania z webinarium lub ze szkolenia stacjonarnego/internetowego oraz przedstawienie oferty handlowej.
- Podstawą prawną przetwarzania stanowi zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu przetwarzania.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach najlepszego wyboru produktu lub usługi, odpowiadającego Pani/Pana preferencjom.
Zamów prezentacje systemu WMS
Chcesz poznać lepiej nasz system, umów się na bezpłatną prezentację online. Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania oraz zaprezentują system.
Dziękujemy za zainteresowanie naszym oprogramowaniem.