barpimo
 

Profil działalności klienta

Barpimo jest liderem w produkcji i sprzedaży lakierów do drewna, farb stosowanych w budownictwie i dekoracji, oraz przemyśle obróbki metali.

Barpimo Polska to jedna z najszybciej rozwijających się filii na świecie. Od powstania firmy w 1996 roku systematycznie rozwija się poszerzając zarówno ofertę produktów, jak i zasięg terytorialny. Centrum logistyczne znajdujące sią w Grodzisku Mazowieckim koło Warszawy i obsługuje klientów w Polsce, Ukrainie, Białorusi i Rosji.

Barpimo dostarcza produkty i rozwiązania do:

  • przemysłowego malowania mebli łazienkowych i kuchennych,
  • mebli klasycznych, rustikalnych i postarzanych
  • mebli biurowych
  • konstrukcji szkieletowych ( krzeseł i stołów )
  • trumien
  • parkietów i stolarki budowlanej
  • malowania elementów metalowych
  • pojazdów
  • zbiorników naziemnych i podziemnych
  • konstrukcji stalowych
  • kontenerów na gruz, śmieci, złom
  • elementów, gdzie wymagana jest odporność termiczna farby: wkłady kominkowe, rury, układy wydechowe pojazdów i inne
  • rozwiązania na stal ocynkowaną i aluminium
 
 

Opis wdrożenia

W firmie Barpimo wdrożono system WMS WAPRO MAG 
System ma za zadanie poprawę i weryfikacje poprawności działań magazynu w zakresie przyjęć, wydań i bieżącej obsługi. Wdrożenie zostało zrealizowane na już działającym od lat programie WAPRO MAG. Cały proces wdrożenia wraz szkoleniem personelu i oklejeniem lokalizacji magazynu został zrealizowany w ciągu 30 dni.
 

Kluczowe parametry:

  • Lokalizacja w wariancie jeden do wielu
  • Identyfikacja poprzez kod kreskowy towaru i opakowań zbiorczych
  • Import elektronicznych dokumentów dostaw wraz z automatycznym rozliczaniem zamówień do dostawców.
  • Eksport elektronicznych dokumentu sprzedaży (xml)
  • Obsługa za pomocą bezprzewodowych kolektorów danych
  • Automatyczna migracja z lokalizacji zapasowej na wydawczą
  • Weryfikacja pozycji dostaw - jeden dokument wielu magazynierów
  • Weryfikacja pozycji rozchodu - jeden dokument wielu magazynierów
  • Weryfikacja pozycji przychodu - jeden dokument wielu magazynierów
  • Optymalizacja ścieżki zebrania towaru do wydania
  • Wydruk etykiet towarowych
  • Inwentaryzacja lokalizacji za pomocą kolektorów danych 
  • Inwentaryzacja towaru za pomocą kolektorów danych
  • Migracja lokalizacji za pomocą kolektorów danych
  • Wydruk identyfikatorów dla pracowników
  • Wydruk etykiet towarowych
  • Integracja z spedytorem Fedex
  • Dodatkowe raporty i zestawienia
  • Pełna historyczność wykonanych czynności
  • Automatyczne etykietowanie (kolory)dokumentów magazynowych w zależności od statusu weryfikacji 

Korzyści

  • Uproszczenie i przyspieszenie procesu wystawiania dokumentów,
  • Łatwy dostęp do analiz biznesowych za bieżący okres,
  • Wdrożenie identyfikacji towarów poprzez kody kreskowe,
  • Wyraźne zwiększenie wydajności gospodarki magazynowej
  • Przyspieszenie procesu przygotowywania wysyłki zamawianych towarów,
  • Przyspieszenie procesu realizacji zamówień,
  • Wprowadzenie kontroli i zmniejszenie ilości pomyłek przy realizacji zamówień i przyjmowaniu dostaw,
  • Szybkie wdrożenie do pracy nowych pracowników,