areon logo

Profil działalności

Podstawową działalnością firmy Tomy Show Krzysztof Zimny Spółka Cywilna z siedzibą w Bielsku Białej jest dystrybucja produktów marki Aeron oraz Ajona.

Dlaczego wybrano oprogramowanie WAPRO ERP?

Nasza firma wytyczyła wysokie i konkretne wymagania stawiane produktowi informatycznemu który ma wspierać i realizować procesy biznesowe realizowane przez pracowników. Weryfikując oferowane rozwiązania czołowych producentów wybór stanął na oprogramowania WAPRO ERP, oraz firmę realizującą wdrożenie i późniejszy suport techniczny X-COM z Sosnowca.
Opis wdrożenia

W firmie Tomy Show wdrożono systemy:

  • WAPRO Mag PRESTIŻ PLUS – jako system do obsługi gospodarki magazynowej, działu sprzedaży, logistyki dostaw,
  • WAPRO Mobile - jako system wsparcia dla przedstawicieli handlowych,
  • WAPRO abStore B2B – jako platformę obsługi internetowej dla kontrahentów,
  • Zdalny dostęp do aplikacji – jako platformę hostingu oprogramowania w chmurze
  • WAPRO Mag WMS – jako systemu zarządzania magazynem wysokiego składowania
Całość oprogramowania została zintegrowana w jeden całościowy system zarządzania przedsiębiorstwem. Kompletny system do obsługi procesów biznesowych klienta oparty o aplikacje WAPRO ERP. Dokonano integracji z zewnętrznymi modułami, aplikacjami i systemami dodatkowymi:
  • System zarządzania magazynem WMS oparty o wykorzystanie bezprzewodowych kolektorów danych,
  • Integrator DPD – integracja z system obsługi przesyłek kurierskich firmy DPD,
  • Import wyciągów bankowych – automatyczne rozliczanie płatności od klientów,
  • Moduł e-faktur – wysyłka faktur elektronicznych w postaci wiadomości email z certyfikatem.
  • Moduł płatności – windykacja oraz przypomnienia o zbliżających się płatnościach za pomocą wiadomości SMS i Email

Korzyści

  • Eliminacja błędów związania z kompletowaniem i realizacją zamówień,
  • Szybki mechanizm wdrażania nowych pracowników magazynu,  
  • Rezygnacja z kosztów utrzymania własnej infrastruktury serwerowej,
  • Zwiększenie bezpieczeństwa danych, oraz ich dostępnosci,
  • Uproszczenie i przyspieszenie procesu wystawiania dokumentów,
  • Wdrożenie identyfikacji i zarządzania asortymentem i magazynem poprzez kody kreskowe,
  • Wyraźne zwiększenie wydajności gospodarki magazynowej,
    • Przyspieszenie procesu przygotowywania wysyłki zamawianych towarów,
    • Eliminacja błędów wysyłki produktów z nieprawidłową data ważności,
    • Przyspieszenie procesu realizacji zamówień,
  • Usprawnienie kontroli przeterminowanych płatności,
  • Usprawnienie ewidencjonowania wpływających zapłat za faktury,
  • Pełną obsługa klienta przez przedstawicieli handlowych (dostępność produktów, rozrachunki, promocje)
  • Udostępnienie platformy internetowej B2B dla klientów (produkty, dedykowane cenniki, rozrachunki, zamówienie)